poniedziałek, 5 września 2011

"[...] gdzie powinnam pójść [...]"


"W którą stronę powinnam skierować spojrzenie?
Co muszę zobaczyć, żeby zrozumieć?
Kto jest moim wewnętrznym głosem mówiącym,
gdzie powinnam pójść?"

[Vesta, Ane Lan]

p.s.
era "__nowe horyzonty" zostawiła we mnie ziarno "postfeminizmu",
które zaczyna kiełkować...

p.s.p.s.
w korespondencji soute
w korespondencji do Betiny : )

p.s.p.s.p.s.

nadaję Tobie, moja "milcząca obecności"
imię
byś przemówiła nie mówiąc,

byś była, gdy mnie nie będzie

5 komentarzy:

  1. Zastanawiam się, czy już zawsze będę soute.

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze będziesz i już nigdy nie będziesz

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba dlatego odeszłam, a właściwie odchodzę wciąż z fbl. tam byłam tylko soute, teraz chcę być kimś więcej. kimś znaczącym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beti - na fbl też byłaś (użyłem czasu przeszłego... - dokonało się?) kimś znaczącym! Ale zmiana, rozwój - są konieczne, by nie wyschnąć (na wiór?)

    OdpowiedzUsuń
  5. dokonało. koniec to poczatek czegoś nowego, ale czy lepszego dla mnie zobaczę. mam nadzieje, że tutaj się odnajdę, choć w niewielkim stopniu.

    OdpowiedzUsuń